Zwrot / wymiana / reklamacje
- Formularz wymiany produktu (plik PDF do pobrania)
- Formularz zwrotu produktu (plik PDF do pobrania)
ADRES DO ODBIORÓW OSOBISTYCH i adres korespondencyjny:
Sagatia Artur Sagatyński
Stanisławowo 68
05-180 Pomiechówek
ZWROT
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U. z dn. 31 marca 2000 roku) oraz art. 27 Prawa konsumenckiego, Kupujący dokonując transakcji na odległość ma prawo do zwrotu produktu bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki.
Kupujący rozumiany jako Konsument, czyli osoba fizyczna dokonująca zakupu na użytek prywatny ma prawo do zwrotu zakupu dokonanego na odległość za zachowaniem prawa do zwrotu w wysokości wartości zakupu. Z uwagi na oferowaną przez Sprzedającego możliwość bezpłatnego odbioru osobistego z siedziby firmy Kupującemu nie przysługuje zwrot dodatkowych kosztów jakimi są koszty związane z dostarczeniem do niego Zamówienia drogą zleconej Sprzedającemu wysyłki firmą zewnętrzną.
Zwracany przedmiot powinien być:
- nowy, nie używany,
- wolny od obcych zapachów (nikotyna, perfumy),
- w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu, z załączonymi metkami,
- zapakowany estetycznie, w formie, w jakiej otrzymał go klient (niedopuszczalne jest odesłanie potarganych produktów perukarskich)
- włosy wystylizowane nie mogą być wyczesane (np loki muszą mieć zachowaną formę oryginalnego skrętu),
- pasma mające fabryczne wiązanie nie mogą być rozpieczętowane
Kupujący odsyła produkt do zwrotu na własny koszt i odpowiedzialność.
Zwrot produktu nie może być w formie przesyłki pobraniowej.
Dokonując zwrotu należy odesłać produkt, dowód zakupu i bezwarunkowo pisemną wersję Oświadczenia (druki do pobrania są zamieszczone na górze strony). Oświadczenie może być też w innym wzorze oraz w formie napisanej odręcznie.
Rozliczenie następuje w formie takiej samej, jak była zapłata, lub na wskazany w Oświadczeniu rachunek bankowy. W przypadku zamówień, gdzie zapłata była przy odbiorze konieczne jest podanie w Oświadczeniu numeru konta do zwrotu. W przypadku braku konta rozliczenie nastąpi przekazem pocztowym z uwzględnieniem potrącenia kosztów operacyjnych naliczanych przez Pocztę Polską. Szczegółowe zasady realizacji zwrotów są zapisane w Regulaminie sklepu §4 Prawo do odstąpienia od umowy.
WYMIANA
Na życzenie Klienta produkt może być wymieniony na inny z pominięciem procedury zwrotu. Kupujący odsyła produkt na własny koszt i ryzyko i jest obciążony kosztami wysyłki wymienionych produktów. W celu realizacji procedury wymiany Kupujący wysyła: produkt do wymiany, dowód zakupu oraz druk Oświadczenia (druki do pobrania są zamieszczone na górze strony) lub inną formę pisemną o woli wymiany produktu na inny. O ile Kupujący nie zaznaczy w Oświadczeniu preferowanej formy rozliczenia – Wymiana odbędzie się na zasadach jakie były przyjęte w Zakupie.
Odsyłany do wymiany przedmiot powinien być:
- nowy, nie używany,
- wolny od obcych zapachów (nikotyna, perfumy),
- w oryginalnym opakowaniu, z załączonymi metkami,
- zapakowany estetycznie, w formie, w jakiej otrzymał go klient (niedopuszczalne jest odesłanie potarganych produktów perukarskich)
- włosy wystylizowane nie mogą być wyczesane (np loki muszą mieć zachowaną formę oryginalnego skrętu),
- pasma mające fabryczne wiązanie nie mogą być rozpieczętowane
Szczegółowe zasady realizacji wymian są zapisane w Regulaminie sklepu §5 Wymiana produktu
REKLAMACJA
Sprzedający nie udziela Kupującemu gwarancji na przedmioty zakupione w sklepie, ale wszystkie produkty są objęte odpowiedzialnością Sprzedającego z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia). Jeżeli Kupujący otrzyma produkt niezgodny z zamówieniem: ilość, rodzaj, lub cechy, o ile takie były podane na karcie produktu (dotyczy kodu koloru), lub produkty posiadają wady fabryczne Kupujący odsyła produkty paczką pocztową wraz z dowodem zakupu i pisemnym wyjaśnieniem wykrytych wad. Sprzedający w regulaminowym czasie rozpatrzy wniosek i jeżeli jest on zasadny zwróci Kupującemu koszt wysyłki, jakie ten poniósł w związku ze złożeniem reklamacji (koszt wysyłki). W przypadku odrzucenia wniosku Kupujący, jako właściciel produktu, ponosi koszt wysyłki odesłania produktu na adres przez niego wskazany.
Szczegółowe zasady realizacji reklamacji są zapisane w Regulaminie sklepu §6 Reklamacje